Dunyabebek Bugün 34 haftalık olduk belime adet sancısı gibi sancı giriyor ayağa kalkinca vajinama giriyor .bugün korkuttu beni biraz mide bulantimda var dogummu geldi acaba
2-prensesannesiii Dunyabebek Al bendende o kadar 😭 dünden beri bir bel ağrısı devlete gittim hiç birşey çıkmadı Alttan baktı şimdide lekelenme gelip duruyor belimde hala ağrıyor 😭 34.5im
Dunyabebek 2-prensesannesiii ya sancı varken çıkmaması da ilginç geliyor. Bende bir kere gittim birsey hissetmeme ragmen sancı çıktı ertesi gün sancım var bu sefer bişey çıkmadı.
2-prensesannesiii Dunyabebek aynen ya baya kasilmam oldu hiç birşey çıkmadı eve geliyorum.belimin ağrısından duramıyorum 😒