Aysenurcayy Kızlar merhaba ben 17 haftalık hamileyim bir haftadır göğsümde karnımda koltuk altımın aşağılarında böcek ısırığına benzer kabarcıklı şeyler var çok kaşınıyor ve geçmiyor yara gibi oluyor gün geçtikçe böyle bişeyle karşılaşan oldu mu ? Onların üzerinde ki deri yanmış gibi görünüyor kaşıyamıyorum yara oluyorlar iyice 😔
Efuli53 Aysenurcayy benım yigenimde aynı öyle el agız hastalıgı olmus cocuk ve bulaşıcıymıs. Cok kötü bişey. Öyle olmasın??
Aysenurtsr Beni sinek isirdi hep kasidim yara oldular ama sizin bambaska biseye benziyor doktora gorundunuz mu? Bi gorunseniz iyi olur
Aysenurcayy Aysenurtsr cuma günü gideceğim ama günlerdir geçer diye bekledim böcek sinektir diye ama çok farklı 😔
Aysenurcayy Hamiss5 benim sadece göğüs ve göbeğim de var başka bi yerimde çıkmıyor anlamıyorum valla zor durumdayım