2-prensesannesiii 34.5im dün akşam bel ağrısı ile gittim alttan bakıldı birşey yok denildi sabahta kahverengi leke geldi baya bir normal mi acaba ya napsam bilemedim
Senanrrr_06 2-prensesannesiii benimde o haftalarda açılma varmı diye bakmışlardi eve gelince peçete kan gördüm hemen doktoruma yazdım muaneye sonrası lekelenme normal dedi zaten bi kaç silinmede daha gelmedi.
Senanrrr_06 2-prensesannesiii benimde o haftalarda açılma varmı diye bakmışlardi eve gelince peçete kan gördüm hemen doktoruma yazdım muaneye sonrası lekelenme normal dedi zaten bi kaç silinmede daha gelmedi.
Damlamuratalparslan 2-prensesannesiii bende de alttan muayene sonrası leke geldi korkulacak bi durum değil haberin olsun dedi doktorum önceden bilgilendirdi zaten
Liyuzamom 2-prensesannesiii dün banada baktı doktor eli kan oldu bana gösterdi bu çok normal dedi hatta biraz daha gelebilir dedi korkma normal dedi 33 haftalık bu arada
2-prensesannesiii Senanrrr_06 Ya ne yapacağimi bilemedim bende kendi doktoruma gitmedim devlete gitmiştim . Hiç birşey de demeid . Baya bir gelince de korktum yani .
2-prensesannesiii Damlamuratalparslan bana bilgi verilmedi de baya bir gelince de korktum . Kendi doktorumda değildi . Bir kendi doktoruma mı gitsem dedim . Belim falan çok ağrıyor çünkü