Lütfen takmayın benimde çıktı kendime zehir ettim hamileliği 29. Haftamda başka sebepten gittim detaylıya ve yok olmuştu , ben çok takmıştım down sendromu belirtmiş olabilir dedi doktor boşuna insanı telaş ettiriyorlar bazı doktorlar söylemiyoruz bile tek başına anlam ifade etmiyor demişti , sonuç olarak geçti geçecek te sizde lütfen takmayın hamileliğin tadını çıkartın