Nuuur0 benim saçlarım inanılmaz beyaz senelerdir boyuyorum 8 haftalık hamileyken doktora gittiğimde doktor bana baktı ve bana dediği ilk şey 9 ay boyunca kesinlikle boyatmayacaksın.! 🤦🏻♀️😂 Bende dinledim ve boyatmadım. Sakıncası var kimyasal Bi sürü madde içeriyor illa ki ama kimyasal olmayan falan demeyin kimyasal olmayan boya yok içeriğinde amonyak olmayan boya olmaz boyamayın derim çünkü bebeğinizin sağlığı açısından çoğu doktor karşı buna