Zeyzeykr ilk doğumum sezeryan oldu ikinciyide sezeryan olcam benim çok rahat gecti sadece ilk kalkışta destek aldım sonra hep kendim kalktım ağrı oluyor tabi ama dayanılmayacak gibi değil ertesi gün normal hayatıma devam ettim iki hafta sonrada düğüne gittim dans ettim ne ağrım ne sızım vardı