Sudenazz irbskn Kızlar süleymaniye kadın Doğum Hastanesi varmış zeytinburnunda giden var mı aranızda ayrıntılı ultrason için oraya yönlendirdi doktorum pazartesi randevum var ama yapıyolar mı kararsız kaldım kanuni yapmıyor çünkü 🤔
aaslii8 Bende zeytinburnunda oturuyorum , avrasya hastanesi icin sezeryana cok meyilli bi hastane diye duydum gidenler dikkat etsin derim 🙏
aaslii8 aaslii8 [bilinmeyen] doktordan doktora drgisiyodur sanırım ama bende ermeni agavni hanımdayım 135 tl ödüyorum
Findikurdu Bende zeytinburnun da oturuorum ermeni hastanesi agavni hanima gidiyorum, 😍 ama avrasya da ki gamze hanimi da cok soyluolar iyi diye bakalim 🙂 agavni hnm 135 tl oldu masallah 🙂
aaslii8 handedncl handedncl ben cok memnun kaldım son 10 günüm zaten hayırlısıyla , verdigi kullandırttıgı haplar olsun hep araştırdım cok titiz cok tatlı cok enerjik en önemlisi ben cok güveniyorum 🙏
Findikurdu handedncl evet suanlik memnunum canim, ilgili alakali konuskan, ama ilerleyen zamanlar da belki baska yere gecebilirim, tek sikintim biraz pahalli olmasi acikcasi 🙂