Merhaba arkadaşlar bugün doktor randevum vardı gittim tam 37 haftalık oldum bugün bu güne kadar herşey normaldi sadece bebeğim zayıftı ama bugün bana plasentamın önde olduğunu normal doğuma engel değil denildi bu durumu yaşayıp son anda sezeryana alınan varmı iki doğumum normal oldu Buda normal istiyorum 😔