Ay ürünleri googleda aratıyorum alışveriş kısmında 2. Ürün 1 TL ye de gelse ikiye böldüğünde her halükarda piyasadan pahalıya alıyorsun . Belki ben o kadar stoklamayacağım .İnsabları zorla alışveriş yapmaya teşvikleyip manipüle ediyorlar . 1 üründe kar ediyorsan 5 üründe geçiriyorlar tabiri caizse . Dikkatli bakmak incelemek lazım