ecrnnisa arkadaşlar bnde burada görüp dün gece sipariş verdim 142 TL tutan ürünlerim için kartımdan 230 TL kesilmiş sipariş iptali de yok maalesef ona göre mağdur olmayın yazık param boşa gitti gerçekten üzüldüm
alparslanannesii1661 ecrnnisa sanki 90 tl kargo parasi kesmislwr cunku bende urun aldim bir sorun yaşamadım
ecrnnisa alparslanannesii1661 uygulamada hala 142 TL odemisim olarak gözüküyor bankayla konusunca anladım ne kadar kesildiğini
alparslanannesii1661 ecrnnisa cook cok üzüldüm senin adına bende aldim bir sorun yasamadim heralde kur artisinimi yansitiyolar ki