Doğum öncesi analık raporu raporun adı da . Raporun verildiği gebelik haftası olarak geçiyor ki bence o zaman 32+3, 32+5 falan farketmiyor sadece 32. Hafta içerisinde almış olman önemli. Doktorunuz bilir . Eğer çalışacaksanız 37. Haftanın tarihini sistem otomatik çıkartıyor . 32. Haftanın başından 37. Haftaya kadar çalışabilir diye rapor veriyor .Eğer çalışmayacaksınız da zaten teşhis:doğum öncesi çalışamaz olarak rapor çıkartılıyor sizde işyerinizde ilgili birime veriyorsunuz