Kbra_123 Bugun doktorum bebegin suyunun cok fazla olduğunu söyledi sizce neden oluyordur ve nasil gecer. Sizde de oldu mu?
alyaninannesi2 Bende de aynı sorun var 😬 4 gün kaldı doğuma. Meyve ve şekeri kes 2 3 haftaya normale döner büyük ihtimal. Meyve ve şeker çok su yapıyor diye biliyorum.
Kbra_123 @alyaninannesi2 20 haftalikken gittigimde bobrekleri idrar kaçırıyor dedi. 24 haftalikken iki böbrekte cok geniş dedi bugun yani 26 haftalikken bebeğin sıvısı cok fazla dedi
alyaninannesi2 Kbra_123 Allah yardımcın olsun canım ben öyle birsey yaşamadım farklı bir doktora da gözük istersen rabbim sağlıkla gelmesini nasip etsin 🤲🏻
Gul33 Kbra_123 perinatologa gittiniz mi? Kız kardeşime de beyninde sıvı fazlalığı var dediler. Perinatolojiye gitti hiçbir şeyi yokmuş bebeğin çok şükür. Bir de suyu kaç çıktı