denizz89 arkadaslar boynunda iki tane kordon var dedi hoca bugün ..yani kordon dolanması sanırım..budurumu yaşayan varmı ..riskli dedi doktorların takip etmesi gereken bir durum dedi..ya kafam cok bozuldu böyle olan varmı aranızda ..29+0günlüğüm..ne gibi sonuclar dogurur sıkıntı olurmu?muhtemelen kordonun kısadır diye de ekledi konusmasna
Ebrupoyraz denizz89 canım bi fikrim yok ama postun yukarda kalsın diye yazıyorum Rabbim yardımcın olsun inşallah sıkıntını gidersin
cennetkokusu Dr. Kağan Kocatepe'nin bununla ilgili bir videosunu izledim geçenlerde. Hatta linkleri buraya atayım bir bakın. Normal doğum anında bile olabilen bir durum, tabii sizinki nasıl bir durum oluşturuyor bilemiyorum ama olağan bir durum gibi.. https://youtu.be/L6Lk7vqgF1Y https://youtu.be/vcB_vCq7lLE