Aszeh12 benim de böyle olmuştu.Yanlış hatırlamıyorsam adrtime 1 hafta kadar kaldiğinda bu sekilde cikmaya başladi.Elimde 3 4 tane ovulasyon testi kalmjşti onlari harcamak adina kullandim.Adetime 5 gün kala gebelik testi ysptim ve kopkoyu bi sekilde poztifi görmüştüm ama gebelik testinde çıkmamasını da bilemedim.Çıkması gerekiyodu diye düşünüyorum