Ozgurdidem
Ben sezeryan oldm ayılıp kendime geldm bebeğimi getirdiler kucağıma aldm akşamıda ayağı kalkıp yürüyüş yaptm hastanede. Doğumumda sezeryandı ama ölüme imza atarak girdim plesenta yırtılması oldu bnde ağır bi durumdu gayette bebeğimide aldm bence sen kimden duyduysan bebeğini bile alamadığını bayağı naza çekmiş kendini gerçi bilemem herkesin durumunu