Kızlar doğumum şubat sonu gözüküyor. Ben altları zaten patikli üstüne de örgü patik giydiririm diye çorap giydirilmez diye düşünmüştüm. Ama ne olur ne olmaz diye 3 tane aldım. Acaba giydirmesem üşür mü diye aklıma takıldı. Siz ne yaptınız giydirdiniz mi? Birde giydirdiyseniz kaç tane çorap almalıyım?