Ulascemo2019 Bebek bakım ürünleri için alışveriş yapmaya başlayacağım yavaş yavaş hangi marka daha iyi öneri ve memnuniyetiniz söyler misiniz
Deletedmom_7156 Ulascemo2019 ben dalin aldim yılların markası pişik kremini sudocrem aldim bez ıslak mendil bayb turco baska sormak istedin bisy varsa cevaplarim
deletedmom87894 Ulascemo2019 bepantol almayı düşünüyorum pişik kremi olarak şampuanda hala kararsızım
kutlaym Ulascemo2019 mustela kullanıyorum bebeğim 15 günlük oldu, şampuanı gerçekten çok iyi. Dalin köpük köpük yapıyor durulanmıyor nerdeyse, mustelada öyle bişi yaşamadık. Pişik kremi de fena değil. Zaten pişik için sudocrem i tek geçerim.
Oznurakts Ulascemo2019 Bende mustela şampuan aldım, sudocrem aldım pisik için. vücudunu nemlendirmek için losyon alıp almamak konusunda kararsızım.