bende 19+3 ben gün içinde hiç hissetmiyorum sana verebilceğim tek tavsiye oda olur mu bilmiyorum ben sabah uyandığımda sırtüstü yatıyorum kıpırdamadan bekliyorum sonra başlıyo tekmeler🥰 gece de aunı sekilde uyucağım zaman bekliyorum kıpırdamadan anca öyle hissediyorum oda her gün değil zaten. ilk hissettiğim zamanlar kasıklarımda pıt pıt hareketler oluyodu o kadar