Ftmsgr Elanrgndn Ve aleyküm selam 😃 39+4 nişan filan yokkk bebek kanalda değil sizde durumlar nasıl 🥰
Fulyay45 Elanrgndn 39+1 sadece perşembe gecesi sabaha kadar kasılmalarım ağrılarım oldu bugün kontrol var ne kasılma ne ağrı hiç bir belirti yok bende artık ne kadar korksam da gelsin istiyorum ama kızım yerini sevdi baya 🤦🏻♀️🤦🏻♀️♥️
Ftmsgr Elanrgndn hayırlısı neyse o olsun elinde sonunda gelicekler başka çareleri yok kaç haftalıksin acaba 😃
Fulyay45 Elanrgndn bende sancı çıkmadı bugün haftaya perşembe ye kontrol verdi eğer o zamana kadar olmazsa cuma günü suni verelim dedi çok korkuyorum suni sancıdanda 🤦🏻♀️