VVV41 Kızlar 14. Haftadayım göbek çevremde bugün ağrılar oluştu ve belim de de çok az ağrı var. Normal mi sizce ? Siz de de böyle şeyler oldu mu oluyor mu ?
Dlrasknock VVV41 canim benimde özellikle sabahlari karnimda ve kasiklarimda oluyor. Doktor bebek büyüyor, organlarinda yer degistiriyor artik normal dedi. Yeterki siddetli ani ağrılar olmasin dedi. Bende 15teym ☺️
bhdrrabia VVV41 hamileliğimi öğrendiğimden beri bu ağrıları çektim çok normal yani 17. Haftamda rahatlamıştım
Dlrasknock VVV41 haklisin canim allah kimseye yasatmasin. Sağlıkla kucaklarimiza alalım evlatlarimizi🙏