babynil ay sorma marifet sanki.
Benim kayınvalidem de 2 çocuğunu 4 ve üzeri doğurmuş Kayinpederim bizim bebekten de bekliyor eşim için diyor o öyle doğdu diye. her kontrollerden sonra kilosunu soruyorlardı bir kere eşimle telefonda konuşunca sordular yine ben de çok mu önemli kilosu falan dedim biraz yüksek sesle sinir oldum. bir daha sormadılar 😂
Kiloyla sağlığı bağdaştıriyorlar da çok saçma ben 1 kilo yokmuşum ama hiç hastalanmamisim.
Bizimki 3 u geçiyor en fazla 3 bucuk olur gibi doktor dedi. ama üzuleceklerse bilmem çünkü 4 u bulmaz 😂