Eslemece Bugün cinsiyetini öğrendim bebeğimin erkek dedi doktorumuz. Erkek isim önerisi alabilir miyim ??
Sevdaknk Eslemece bana da 10+4 de söylemişti doktor erkek demişti. Şuan 20 haftalığım doktorumuz haklı çıktı 🙂 renkli ultrasonda kesinleşti🙂
Burcuoztrkk Ne kadar erken öğrenmişsiniz ne kadar güzel ☺️☺️ Allah sağlıkla kucagıza almayı nasip etsin kesin mi söyledi değişmesin sonra benımkide 10 hafta+1 günlük :)) bidahaki görüşme 7 eylül ozaman söylerim cimsiyeti dedi
Agg0207 Banada 13 hafta başında erkek dedi sonradan kız çıktı çok fazla yanılıyorlar o haftalarda benim haladaha net birşey yok gerçi ortada bi kız diyo bi erkek 21. Haftadaym
Sedahoca Bana da erkek dedi 14+1 im hatta bugün gittim doktora 4 kere erkek dediler 1 kere kız şimdi bir daha erkek dendi 😂😅 İsim erkek olursa ; Mehmet kız olursa ;Bade koyacağım 🤗🙏🏻