Sym20 Kizlar bugun aile hekiminde kontrolum vardi ebe cihazla bebeklerin kalp atislarini duyamiyorum bu haftalarda duymamam normal dedi 21.haftalik bebekler boyle olan varmi yaa cok tedirgin oldum lütfen yardimci olun
Hellili Sym20 bahsettiğiniz cihaz nst mi acaba bende sağlık ocağında bebeklerimin kalp sesini duymak için gittiğimde 32 haftadan sonra bu cihazla duyabiliyoruz faln demişlerdi
Gul3346 Sym20 bende 15. Haftada duyulmaya başladı ama ebe cihazı yeni aldiklarini söylemişti. Hatta 21. Haftada eski cihazla karıştırmış ses gelmedi kısa süreli kalp krizi geçirmiştik. Çok önemli değil bence hareketlerini hissetmeye basladiysan
Melek141120 Canım o aletlerle az duyuluyor ben minik minik duymuştum ama ne olur ne olmaz bir doktora git bence. Acilde bakarlar iki dk rahatlarsın
Sym20 Melek141120 annembabam Hellili ya oda oyle dedi ama benim ilk gebeligimde net duyulmustu bende ne bilim tedirgin oldum acikcasi biraz
Tlphbbbb Ben 19 haftamda gittiğim de yarım saat ebe hanım uğraşmıştı duymak icin en sonunda duyuldu biraz zor duyuluyor