@Brvndkm benimde rahmim kalp şeklinde ilk öğrendiğimde eve gelince internetten araştırdığımda bütün sitelerde nerdeyse erken doğum riski yazıyordu daha sonra doktoruma sorduğumda tam bir kalp şekli olmadığı sürece sıkıntı olmuyor demişti öyle olsa bile bebek Rahmi kendisi zaten yukarı itiyor o şekil düzeliyor demişti tabi kalp şeklinde olup illaki erken doğum yapanlar oluyordur yazılanlar boşa değil ama siz negatifi çağırmayın aksi bir durum olsaydı doktorunuz zaten gerekeni söylerdi telaş yapmayın bebeğinizle hamileliğin keyfini çıkarın çünkü bu evhamlılık insanı yıpratıyor 🙏🏻