Gulbicil Kızlar fikirlerinize ihtiyacım var sizce şeker testini yaptırmalımıyım?? Yaptırmazsam sıkıntı olurmu ?
deletedmom734 Gulbicil canım yaptır hiçbir zararı yok aksine olabilecek sıkıntılara karşı önlem alma şansın oluyor verdikleri şeker 2 baklavada bile yoktur
Linaaa Şeker yüklemesi kaçıncı haftada oluyor ben 28.haftadayim bana doktorum böyle bir şeyden bahsetmedi hic