Duygu_bebek Benim 6+ 4 de gittim ama çok derinden geliyordu sizce normal mi 18 aralıkta tekrar gidicem
Liyalina Duygu_bebek ben 8 haftlkta kalp atışı 7 haftlkta keseyi gördüm biraz bekleyin 15 gun sonra tekrar gidin
Dilarabozdemir Duygu_bebek benim bugün 7+0 hafta ve 1 saat önce gittim kontrole duyduk çok şükür minik minik atıyor evet zaten daha çok küçükler ilerleyen haftalarda gümbür gümbür duyacağız inşallah ♥️
B-33 Dün duyduk🥰 6+2 ama biraz derinden geliyordu küçük olduğu için çok normal ilerki haftalarda daha net duyarız canım