Hic hareketsiz olmasi onemli . Az az da olsa hareketleri varsa korkmayin bugun sakin gunundedir 🧡 ben 30 +2 deyim suan 27. Hafta cok cok az hareketi vardi korkarak doktora gttim daha ultrasonu koymasiyla vurmasi bir olmustu . Dr bugun sakin gununde demisti 😁