BusraDuha Merhaba trombosit değerinin 150 ve üstü olması gerekirken benim değerim 140, doktorum takip etmemiz gerek dedi ve ben bunu çok kafama taktım. Konu ile ilgili bilgisi olan var mı?
Nonamesakarya BusraDuha merhaba, gebeliğinizin kaçıncı haftasındasınız? Benim ilk hamile kaldığımda 140 lardaydı. 33.haftada 80 lere düştü. Hemotoloji uzmanına göründüğümde 50 ve altına indiğinde riskli olduğunu bildirdi.
Nonamesakarya BusraDuha kan yapıcı besinler tüketmeye özen gösterin. Yemeklerden hemen sonra çay kahve tüketmeyin hatta mümkünse hiç tüketmeyin bana doktorun belirttiği bunlardı 🙏🏼
Mavistez BusraDuha benim 90 malesef gebelikte düşüyor hemotolijiye gidicem doğumda kanı durdurmak biraz sıkıntı oluyor ☹️ normalde normal doğumda en fazla 5 dikişin olurken kanayan yer durmadigi için içeride atilabiliyor dikiş fazlaca başıma gekdi şimdi yine düşük
BusraDuha Nonamesakarya merhaba 33. Haftada gittim doktora o zaman 140a düşmüştü şimdi 35 haftalık olduk yarın doktora gidicez tekrar tahlil yapacaklar sanırım
Nonamesakarya Nonamesakarya sizin değeriniz baya yüksek endişe etmeyin. Benim 80 lerde ona rağmen dediğim gibi hemoloji doktoru 50 nin altına düşmemesi lazım dedi muhtemelen doğuma kadar o seviyelere inmez sizinki.
BusraDuha Nonamesakarya yeşil mercimek, Antep fıstığı, turuncu meyveler tüketiyorum umarım işe yarıyordur 🙏🏽
BusraDuha Mavistez bir çözümü yok mu bu işin doktorum şimdilik korkulacak bişey yok dedi ama yine de kafama taktım
Mavistez BusraDuha senin şuan iyi kan değerlerinin düşmemesi gerekiyor demir ilacı kullanabilirsin ama oda tek başına bazen yeterli olmayabilir
BusraDuha Mavistez ocean Demir ilacı kullanıyorum günde iki tane yediklerime de dikkat ediyorum inşallah işe yarar
mrvkrr BusraDuha merhabalar benimde doktorum bu hapı verdi ama buşantı kabızlık yapar diye korkuyorum sizde bi yan etkisi oldu mu acaba memnun musunuz
EsengulC Benimde düşük ve doktorum eğer düşmeye devam ederse burda doğuma alamayız eğitim hastanesinde yapma gerekir dedi hematoloji bölümüne gidicem