Betulberrak Selam arkadaşlar 32 haftaligim yaklaşık 1 haftadir aralıklı kasık ağrım var normal mi bu haftalarda sizce. Doktorum ilk ağrım olduğunda normal demişti ama sıklaştı şuan. 5_10dk da bir 2saniyelik sancı oluyor
Ozlem2904 Betulberrak dr um 33 haftadayken yalanci sancilar yoklar demisti ama duzensz olur ve gecerde dedi. Eger sznki 5 10dk da bir dzenliyse dr u arayin derim
Cankuzusu Betulberrak canım pek bilgim yok ama mutlaka doktoruna danis ciddi bir durum olabilir bu kadar sık ağrın oluyorsa erteleme derim kötü birsey değildir umarım ama için rahat eder belki magnezyum eksikliği veya enfeksiyondur önlem alınır
_ipekkkkk Betulberrak Bende 31+6 ara ara kasık ağrısı karnımın içi acıyor ağrı gibi geçiyor böyle bir şey mi acaba ? Çok şiddetli değil ama 🤷♀️ hafif