kuzeyinannesiiiii Berrasirin aynen yaa cook pahalı zaten bizim zamana kadar yine baya zamlanır canm🤦♀️😁
Yeniiannecikk Gece_mavim0 ahaha dimi malesef bı dış gebelik yasadim doktorum hemen önlem amaçlı yapalım dedi ve ücret yok dediler 😁😁💜💜💜💜🤲🏻
Gece_mavim0 Berrasirin reçete reçetedir ha devlet yazmış ya özel yazmış bir şey fark etmiyor ki ayrıca başka eczacıya gitseydiniz keşke sigorta karşılıyor tabiki fiyatın büyük çoğunluğunu
Berrasirin Gece_mavim0 yanliz bunu bizzat ozeldeki doktorum soyledi …baska ilaclarimda vardi aile hekiminiz yazsin uyguna alirsiniz diye oyle yapmistim 🤷♀️
Sofiyehanim Gece_mavim0 ödemedik o yüzden burdaki yazilari okuyunca şaşırdım. Eczaneye de gitmedik iğne için . Direk hastane kendisi yaptı. İlki özelde ikinci gebeliğimde de devlette vuruldum ve hiç ücret ödemedik. Hastaneye göre degisebilir