Mukaddess Merhaba yürürken batar gibi kasıklarda agrı hisseden var mı? Bugun böyle bir ağrı başladı bende :( Braxton hicks kasılmaları diye bisey varmıs normal kabul edilen ama korktum biraz açıkçası..
DilayVardar Bende de oyle 31 haftaligiz 3 gunden beri kasik agrim var dinlenince geciyor ama süreklide yatamiyorsun iki is yapayim tekrar başlıyor doguma kadar surecek sanırım Allah yardimcimiz olsun
DilayVardar Ozgur hayir kiz hamileligimin ilk donemlerinde de cok ağrımisti kasiklarim adet olucak gibi ama kizim olucak :)
DilayVardar Mukaddess evet ayakta olduğum zaman genelde ağrıyor birde aşağıya doğru baski hissediyorum sonra dinleniyorum geciyor kendimizi cok yormamaya calisicaz bu aralar :)
Haticeakardeniz Bende oluyor 30+5gunlugum bugün doktor kontrolum vardı doktorum normal dedi adet sancısı gbi agrilarimda vardı benim onlarda yalancı doğum sancisiymis
Haticeakardeniz Evet bende de yürürken oluyor doktor kanama ve suyun gelmedikce normal diyor bebek artk daha hızlı kilo aldığı icin