3.5 sene prezervatifle korunduk. Ciddiye alıp dikkat edersen prezervatifle hamile kalmak imkansız. Ha çok çok nadir bir sıkıntı olduğunda da ertesi gün hapı içmiştim 3-4 kere. O haplar belki beni etkilemiştir diye korkuyordum ama. İlk korunmasız ilişkiye girdiğimiz hafta hamile kaldım. Demek ki o hapları da düzgün kullanınca sorun olmuyor. Üzerlerinde senede 2 den fazla kullanmayın yazıyordu sanırım.