Hanimlar bence en guvenilir yontem kendi esinizin korunmasi ama esinize guveniyorsaniz kesin cozum ben ilk kizimda oyle korundum ki iki sene olmadi bir kere yanlislikla esimin dikkatsizliginden ilk seferde hamile kaldim ama iki sene hic olmadi dikkatli olsaydi eminim daha olmazdi bebegim