Arkadaşlar merhaba. Bugün 31+0 olduk biz. Birkaç gündür kahvaltı sonrası çarpıntım oluyor, baş ağrısı ve halsizlik de mevcut. Önce pekmezden sandım, yemedim. Bu sabah sadece sebzeler, yumurta, zeytin ve peynir yedim. Şeker testimde şeker çıkmadı. Sizce ne olabilir bu? Şimdiden teşekkür ederim.