Herkese merhaba bugun acibadem hastanesinden dogum fiyati almaya gittim. Dogumdan sonra allah korusun bebek sarilik veya baska bir durumdan kuvezde yatarsa gunlugune 3000 lira istediklerini soylediler. Benim bildigim kadariyla devlet dogum sonrasi bebegin tum yogun bakim masraflarini karsiliyor ve ekstra ucret talep etmeyi ozel hastanelere yasakladi. Bunu soyledim fiyatlandirmayi yapan hanfendiye ama dediki sgk nin karsilmadigi bir tutar var onu sizden talep ediyoruz. Buna haklari olmadigini soyledim ve cok sasirdim. Bu konu hakkinda bilgisi olan var mi?