mervebsrnn Kızlar biz 35+3 olduk bugun ben haftaya doktoruma gidip gün alıcam sezeryan için sizce kaçıncı haftaya verir ??Aralık annesi mi olurum yoksa ocak mı?
Aysununannesi00 mervebsrnn ilk gebeliğim canım bnm 38 de alıyoruz dedi doktorm 3 gün sonra son kontrole gidicm hemde gün alıcam
Kelebek1388 Günaydın canım genelde 38. Haftada alıyorlar doktorlar benim 3.sezeryan ani durum gelişmezse 38 de alır doktorunuz
Cekubalimm mervebsrnn bizde 39 a kadar beklicem dedi zaten bende yıldan kaybetmesin diye ocakta istiyorum bakalım inşallah erken gelmek istemez