Kesinlikle ne hüma ne de Kızılay da yaptırın. Sizlere tavsiyem bir perinatoloji uzmanına yaptırmanız. Hümanın cihazları eski birşey olsa da çıkmıyor Kızılay da ise radyoloji uzmanı bakıyor. Kardeşim hüma da takipliydi Kızılay da da detaylı ya girmişti her şey iyi çıkmıştı doğana kadar ama doğduktan sonra sıkıntılar çıktı ve hastane kabul etmeyip fakülteye sevk etti. Bebeğimiz doğduğundan beri yoğunbakımda yatıyor maalesef. Size önerim perinatoloji uzmanına görünmeniz.