Kızlar isknderunda murat alpaya giden varmi.normlade ilk gebelik başladığında kilon tansiyonuna bakılmaz mi.bana bakmadı.7 vi haftada sadece tansiyona hadi bakalım dedi.ama kilona bakamadı.7 ci haftada gittim bana 12 ci haftada gelirsin dedi çok deilmi ya