Gecikmemin 12. Günü ne gelen var ne test pozitif. Beklemeli miyim bilmiyrm ilaç almalı mıyım onu da bilmiyorum kasıklarıma arada bi biseyler batıyo gibi oluyo tuhaf hallerdeyim. Geç döllenme desem ona da umudum kalmadı. Varsa ne zaman öğrencem yoksa bi an önce adet olmak istiyrm. Bari byle gecikmeli hamile olduğunu öğrenen kardeşlerim ablalarım hikayelerini anlatsın da rahatlayaym biraz