EsraKaraku Kızlar eşimin adı Emirhan bende Alp mutlaka olsun istiyordum bebeğimin isminde dün akşam eşim bana emiralp olsun dedi kulağıma hoş geldi ama tereddütte kaldım ☺️❤️
Mavi20 EsraKaraku eşimin ismini çok istedim ama eşim asla istemedi bence hiç düşünmeyin koyun çokta güzel olmuş 🤗 hatta eşimin,doktorumun ve aile hekimimin adı aynı bak bunlar işaret lütfen koyalım dedim adam yemedi 😂😂😂
aysbuk2baby EsraKaraku benim babamda kendi ismini erkek kardeşime vermişti :)) oluyo yaa neden olmasınn.
Derin_34 Bence çokta güzel uymuş emiralp kulağa çok hoş geliyor yernizde olsam eşimi kırmaz koyardım😊
EsraKaraku Derin_34 gerçekten mi ☺️ Bende hiç kırmak istemiyorum onu çünkü Harika bir eşe sahibim ve ben annesi olduğum kadar oda babası hakkı diye düşünüyorum ☺️Teşekkür ederim motiveniz için ☺️
EsraKaraku Mavi20 aaa normalde erkek babalarının en çok istediği şeylerden biridir aslında benim eşim çok istiyor yani bilmiyorum ama belki aklında daha çok istediği bir isim falan vardır ☺️
Mavi20 Mavi20 ismi Mustafa öyle absürt bi isimde değil 🤓 bak Atatürk’ün,peygamber efendimizin,senin,doktorun,aile hekimin,senin dedenin ismi dedim yok inat damarı tuttu utanmasa kavga edecekti bildiğiniz tepki gösterdi adam 😂 tugceeebayarrr
EsraKaraku sudamlasi yaaa hiç öyle değil aslında ne isimler geldi geçti bundan önce ne listeler yapıldı ☺️☺️ Bizde biz son kontrolümüze kadar koz biliyorduk ce hep kız ismiyle sesleniyorduk ☺️☺️☺️ Cok teşekkür ederim ☺️🙏🏻
EsraKaraku aysbuk2baby bide birebir aynı isim değil ve eşime emir diye hitap ediyoruz bebeğimize emiralp deriz ☺️