sevo_asc 10 haftalık hamileğim bu haftaya kadar göğüslerim şişti ama bu bir kaç günden beri bir yumuşama hissediyorum bebek iyidir dimi bir sıkıntı yoktur çok korkuyorum doktor kontrolümede daha 2 hafta var gittiğimizde kısmetse ikili tarama yapıcak
Kubrailkan Bebiş iyidir bence 🥰 belirtiler bile bazen bende hiç hamile değilmişim gibi olabiliyor,goguslerdeki siskinlikte de değişim olur mutlaka☺️