Ogi34 gokces4141 canım benimde suyum fazlaydı bi sınır varmiş o sınıra gelince o fazla suyu alıyoruz gibi bişi dedi doktorum ama çok şükür gerek kalmamişti o yüzden detaylarınıda anlatmadı doktor sen doktorunla güzel ce ileriye dönük konuş kalbini ferah tut allahın dediği olur
EsengulC gokces4141 23.haftadayım benimde birwz fazla dedi doktorum bugün . Kan drğerlerim çok iyi çıkmadı trombosit düşüklüğü var onla alakası varmıdır bilmiyorum şeker y üç klemesi istedi onu yaptırmam lazım haftaya şekerin çıkmış olabilir dedi bakalım
Rainbow0126 İki hafta sonra tekrar kontrole gidin. Eğer hala fazlaysa şeker testi yaptırın. Detaylı ultrasona girdiniz mi önerilen haftada ?
gokces4141 Rainbow0126 evet girdim orada bir sıkıntı çıkmadı daha sonra kontrole gittiğimde doktor suyun fazla dedi
dml33 gokces4141 bnmde suyum azdi şekerin çıksa çoğalır demişti doktor sekerm cıktı 24. Haftada suyum normale dondu
Seyma_51kossek Benim suyumda fazla cnm şeker var bnde tokluk şekerim yüksek cikio oda çocuğa geçtiği için sezeryan doğum dediler bana pazartesi günü gün vericek doktor