İkidir aynı problemi yaşıyorum. Geceleyin karnım sertleşiyor ve gazdan sürekli tuvalete uyanıyorum. Bu arada bebişimin hareketlerini hissediyorum. Doktorum karın sertleşmesinin doğum belirtisi olacağını da söylemişti ama biz henüz 26+5 haftalığız. Sizler de bu sorunu yaşadınız mı korkmalı mıyım