Hanife_ Merak ettiğim birşey var ilk hamileliğimde 32. haftada izne ayrılmıştım şimdi çalışmak istiyorum 32 de çalışabilir raporu aldık diyelim 2 hafta çalışıp kalan 3 haftayı aktarabiliyor muyuz yoksa 5 haftanın hepsi mi yanıyor
Ahuaysgl Hanife_ istediğin zaman bozabiliyorsun çalışabilir raporunu. Çalıştığın günlerin hepsi aktariliyor..
Cemresra Hanife_ ben 32 de calısabılır aldım sonra cok sısınce 35+6da bozdurdum ıstedıgın zaman bozdurabılıyorsun