AsenaD bizde 17+3 olduk 😍 Bu aralar yine üstümüzde halsizlik var bulantılar devam ediyor, göbeğim asla çıkmıyor dışarıdan asla hamile olduğum anlaşılmıyor 🙈 biraz yemek yiyim su içeyim çıkıyor tuvalete gideyim hemen iniyor eşim ile hatta dalga geçiyoruz 😂 bende ikili tarama testi yaptırdım doktorum üçlü ve dörtlüye gerek duymadı. Kısmetse 10 ocakta detaylı ultrasonum var. Rabbim evlatlarımızı sağ salim sağlıcakla vaktinde kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻🌸