Aynen doktorunuza danışın.Benim normalde de çok fazla kramp girer ayak parmaklarıma bacaklarıma ellerime ama gebeliğimin başından beri doktorum osteocare diye bi gıda takviyesi kullandırdı bana kramp diye bişey kalmadı çok şükür gece yatarken içiyorum sabaha kadar rahat ediyorum maşaAllah diyim de 😅 sizde onu bi sorun isterseniz