Ssultannnnn Bsraabsr bu sizin tercihiniz olmalı ben bise diyemem sadece yasadigim deneyimi size anlattim. Kac haftalik hamilesiniz suan?
Elfelf475 Bsraabsr 2 cm ama o hiçbir şey evde sancıyı beklemek en en iyisi benim bebeğim kanala girmişti ve kalp atışı yavaştı diye suni ile başlattılar hatta hafta olarak bile küçüktü bence 38+0 da doğum yaptım
Kbrkbrn Bsraabsr hiç açılma yoksa kendi sancin gelmiyorsa suni sancinin etkisi olmuyor dedi doktorum kendinin biseyi olması lazımki biz onu suni ile destekleyelim olmadan boşuna seni ve bebeği yorarız sonu sezaryen e çıkar dedi