BuseBasderici Arkadaşlar yaklaşık 2 saat önce kahverengi kanamam oluştu. Hemen hastaneye geldim düşük riski dediler ultrasonda keseyi gördüler ama proluton yaptılar. Bugün yatış yapıldı. Aynı şeyi tekrar yaşamak istemiyorum dayanamam😪 Lütfen dua edin🙏🏻
Derin_34 İçinizi ferah tutun allahın izniyle rabbim size bağışlasın inşallah. Benimde öyle olmuştu düşük riski vardı iğne yaptılar. Çok şükür şuan 16 haftalık olduk bile👼🏻