Kızlar Ocak sonu Şubat başı gibi nasipse doğum var ekim kasım gibi de KPSS ne yapıp edip günde 2 saat de çalışsam bu sınavdan biraz bişeyler almam lazım hem bebek büyüdükçe daha zor olacak hemde yaşım gereği son şanslarım diyebilirim benim gibi girecek olan varsa dertleşelim 😆😆😁