Bırakmak o kadar zorki 30. Haftaya kadar günde 1 2 tane içtim nasılsa az içiyorum diye kendimi avutuyordum, Bebeğim yeterli gelişmemiş plasenta yaşlanması oluşmuş doktorum epey kızdı. Sonra hemen bıraktım 34. Hafta da gittim ve bebeğim çok güzel kilo almis toparlanmış eğer baştan icmeseydim belki daha iyi bile olurdu. Canım şuan bile istiyor ama dayanmak zorundayım.